Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Przeworsk
Urząd Gminy Przeworsk zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Przeworsk.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-02-15
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-07-20
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- załączniki w postaci skanów dokumentów umieszczone przed 23 września 2020 roku w formacie .pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- obrazy .jpg umieszczone przed 23 września 2020 roku mogą nie zawierać tekstu alternatywnego
Wyłączenia
- Oświadczenia majątkowe nie stanowią dokumentu wytworzonego przez Urząd Gminy Przeworsk
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-07
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Teresa Wielgos.
- E-mail: twielgos@przeworsk.net.pl
- Telefon: 16 6487397
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Przeworsk
- Adres: 37-200 Przeworsk
ul. Bernardyńska 1A - E-mail: sekretariat@przeworsk.net.pl
- Telefon: 16 6487397
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Dla klientów dostępne jest jedno wejście – niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
- Na piętra budynku prowadzą schody, brak windy.
- Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne).
- W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących.
- Dla osób z niepełnosprawnością zostało zapewnione miejsce parkingowe bezpośrednio przed budynkiem.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.